måndag 31 maj 2010

Världens lyckligaste Noah

Somliga vet att pappan i vårt hus för ett tag sen kom hem med en "stor" överraskning till våra pojkar. Men det är bara en som kan bruka den, än så länge tack o lov. Har lovat i tid och evighet att lägga upp bilder här på detta ögonblick. Och nu har jag äntligen fått tummen ur...

Pappan kommer hem med en stor stor låda. Undra vad det kan vara i den?.....


....och när det går upp för Noah vad det faktiskt är, så är lyckan total vill jag lova. Nu ska den bara monteras ihop oxå. Tänk om dom kunde skynda på lite :)


Hjälm är ett måste om man ska köra fyrhjuling, ryggskyddet oxå.


Har man solen i ögonen, kan man ha dom här oxå


Äntligen! Så är den färdig.....




...nu ska här köras. Jag ska villigt erkänna att jag inte trodde Noah skulle fixa att köra själv. Men ack vad jag bedrog mig, han är ju en naturbegåvning...






Så nu har ännu en grej flyttat in i vårt garage, och det är ju inte bilen förstås. Den står fortfarande på garageuppfarten.

Inga kommentarer: