onsdag 4 augusti 2010

Idag är ingen vanlig dag...

...Nä, för det är min födelsedag. Hurra hurra hurra...

Har blivit firad av min familj, Noah har sprungit runt hela dagen och gapat "Ja må du leva, ja må du leva...." Sen har vi firat med nära och kära hela dagen. Fikat, grillat, fikat igen. Solen har lyst från blå himmel, underbart. Har haft en toppendag, och är nu då tydligen ett år äldre....jaja det räknas inte längre. Tack alla för en underbar dag, för presenter, blommor och all annan uppvaktning i samband med min födelsedag. Nu sover två trötta barn och jag ska sätta mig och bara njuta tror jag, inte göra någonting.

3 kommentarer:

Agnes sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Kram Agnes med familj

Tobias sa...

Grattis grattis gamling! :)
Själv e det långt kvar tills jag blir så gammal! :P

Therése sa...

Tackar tackar.

Tobias: Du är snart där och då är du lika gammal i 11 månader. Men det var väl 27 vi fyller i år igen......