tisdag 25 oktober 2011

Mållinjen...



...är nära. Bara ett par dagar bort. Ett par dagar som innebär väldigt mycket jobb. Väldigt, väldigt mycket jobb. Faan vad jag längtar tills det är fredag. Jobbet flyter på, vi är på slutspurten för denna schemaperioden. Vilket egentligen innebär, att det bara är att ladda om och sen börja med nästa. Mitt huvud är trött tröttare tröttast. Det är mycket hjärnaktivitet, dagarna i ända. Jag somnar som en stock, hinner inte lägga huvudet på kudden. Sover som en gris till klockan ringer 05.15 dagen därpå. Är troligtvis inte den mest sociala människan som går i ett par skor just nu. Hur som imorgon gäller det. Då ska vi se om vårt arbete (150 schemarader) ger resultat eller om det blir pannkaka av allt ihop. Att procent, timmar och minuter ska gå i hop. Sen ska x-turerna bokas ut. Och jag hoppas, hoppas att vi får ihop det till en helhet.
Samtidigt som det är mycket just nu. Så är detta så jäkla kul. Tackar än en gång för att jag fick denna möjlighet. Att någon tyckte att just jag skulle passa till detta. Men på fredag kväll ska jag fira, innan jag på måndag börjar med nästa period.

För övrigt rulla livet på. Killarna har ett finfint humör, från bästa kompisar till att hårtussarna ryker. Nädå skämt å sido. Vi mår alla bra och just nu ser vi fram emot julen och allt vad den innebär. Ja jag vet, ni kommer idiotförklara mig. Men det skiter jag i, för julen är årets bästa högtid. Ta hand om er. Och ja, jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen. Bara tre hetsiga dagar kvar, sen så.

Inga kommentarer: