tisdag 22 november 2011

Projekt jobb

Som ni vet så fick jag ju en projektanställning på mitt "gamla" jobb i september. Den kom lite plötsligt, men det kändes finfint att bli handplockad av några andra som tycker att man passar till en arbetsuppgift som man själv inte hade haft en tanke på att ägna sig åt. Så jag tackade jag och hoppade på tåget som samordnare och schemaplanerare för mina tidigare arbetskamrater. Det har varit mycket slit, blod svett och tårar. Nä inte tårar, men nästan i alla fall. Vissa dagar känns det som om man har sagt upp sig flera gånger om. Men det har varit till att bita ihop, gilla läget och ta nya tag. Men det har även varit mycket glädje, skratt och glada tillrop. Det är en fantastisk känsla att veta att vi faktiskt har byggt upp ett projekt från grunden i Kalmar Kommun som ingen annan har provat tidigare. I måndags den 14/11 gick startskottet. Det var premiär för Önskad sysselsättningsgrad för Team 04 Kalmar Kommun. Och det bästa av allt är: ATT DET HAR GÅTT SÅ JÄVLA BRA!!! Är förbaskat stolt över mig själv och mina medarbetare i Teamet, att vi har rott detta i land. Känns så jäkla gott att jag faktiskt fixade till schemarader till mina 96 medarbetare, i min del av teamet. Och TimPoolen fixade vi oxå, den är igång och det fungerar kanon. Tack alla medarbetare för alla fina ord och gratulationer. Utan er hade detta inte varit möjligt. Så nu har vi fått "hjulet" att rulla och vi arbetar vidare för att få det bästa arbetsklimat man kan tänka sig.

Ojojoj vad jag har öst lovord över mig själv i detta inlägg. Men det har varit jävligt hårt arbete och vi är värda alla lovord vi kan få. Jag är förbaskat stolt över mig själv!

Inga kommentarer: