torsdag 22 december 2011

Julspeedad...

...nä inte direkt. Jag är trött, trött, trött. Känns som om jag skulle kunna sova i 100 år. Har haft en jäkla vecka på jobbet, men nu är det bara en dag kvar. En dag som jag egentligen skulle varit ledig, men icke sa nicke. Det blir ett par timmar på förmiddan. Sen ska jag försöka göra mig själv julspeedad och fixa till de sista julklapparna. Sen är det ju tradition att äta lunch på 4 kök imorgon med klanen Ekholm. Så självklart görs det även i år. Björn och barnen har tagit jullov och jag är avis, vill oxå vara ledig hela nästa vecka. Men man får ju en extra ledig dag nästa vecka, jag får väl nöja mig med den.

I veckan har vi plockat fram tomtar, klätt granen, julpysslat och försökt hitta så mycket julkänsla man kan. Inte en gnutta snö har vi sett till, känns lite tråkigt då jag faktiskt vill ha snö. Allra helst på julafton. Ikväll har vi varit och julfikat på Nygatan, så mycket mumsigt. Mysigt att vi lyckades samla ihop alla på en och samma gång med så kort varsel.

Inga kommentarer: