onsdag 1 februari 2012

Tillbax till verkligheten

Vi klarade kalaset i lördags. Noah var mer än nöjd efter att har härjat runt på Leo´s Lekland med sina polare. Tusen tack för jättefina presenter. Ska lägga upp lite kort så småningom. När vi kom hem var det liksom rätt in i sängen och vila en stund. I måndags var det dax att börja jobba igen, efter mer än en vecka hemma. Det gick hyffsat. Jag var så jäkla trött på kvällen att jag visste inte var jag skulle ta vägen, kunde ju inte gå och lägga mig vid sju direkt. Men det blev en tidigare kväll än vanligt, för att få massor med sömn och ny energi.

Imorgon torsdag är vi lediga. Då väntar det sjukhusbesök på barnmottagningen för både Noah och Theo. Och så kommer äntligen mamma och pappa hem, efter 4 veckor i Thailand. Dom är så efterlängtade och hämtas med med lycka på tågstationen. Om nu tåget går som det ska. Det ska ju komma in massor med snö inatt och SJ vet vi ju alla hur bra dom är när något "händer" med spåret.....NOT. Jaja bara dom kommer hem på nåt sätt så är jag nöjd. Nu ska jag gå och lägga mig och soooova.

På fredag vankas det jobb igen och på lördag ska vi ha kalas för Theo som fyller 3 år den 12:e. Sen blir det ännu ett kalas för honom nästa lördag. Annars är allt lugnt, vardagen har kommit tillbaka. Och nu vill vi inte vara mer sjuka på ett bra tag.

Inga kommentarer: