onsdag 25 juli 2012

Vi drog på nya äventyr

Därför kan det bli lite dålig uppdatering här. Men jag ska försöka göra en kort variant varje dag vad vi gör. Så får det komma en sammanfattning lite senare. Tiden går ju så fort när man har roligt.

Hur som helst, i lördags morgon drog vi på den årliga husvagnssemestern. I år blir det västkusten, vårt första mål var Kungshamn och Smögen. Vi hade bestämt oss för att ta med oss våra cyklar, så det var verkligen tajkonvarning. Vi kom till rastplatsen vid Mosekrog då jag säger till Björn "har du cykelnycklarna?" Jaja det var bara att vända, tur att vi inte hade hunnit längre. Sen väntade en lång resa i bilen, många långa timmar.

Måste berätta en sak för Linda & Gustav, som jag tror att ni får ett skratt åt. Jag fick det om inte annat. Vi stannar i Landvetter för att tanka. Plötsligt kommer Björn och öppnar min dörr "Kortautomaten kan inte läsa mitt kort" Men det löste sig ganska smärtfritt. Men vi skickade er en tanke där och ett gott skratt fick vi.