tisdag 23 februari 2010

Fullt hus och massa snö...

Idag har vi varit på skvallerträff. Alltid lika trevligt coh sitta och gagga över lite lunch och kaffe. Barnen lekte och busade, fullt ös från början till slut. Vi hann knappt starta bilen förrän Theo sov. Noah däremot skulle hem och skotta snö. Alla berörda, tack för en supertrevlig dag. Vi ses snart igen.

Väl hemma igen la jag in Theo i sängen för fortsatt sömn. Noah och jag gick ut och skottade snö, snö och mera snö. Skam den som ger sig, hela garageinfarten (100 kvadratmeter) blev skottad. Noah lekte i snöberget, jobbade och slet med snön. När vi kom in så sa han jag lägger mig på soffan en stund. Men icke sa nicke, här blir det ingen vila kl 17.30, aldrig. Så vi dammsög, han gick in med sin rena tvätt i byrån. Sen när det var pyjamas och gonatt så somnade han som en stock. Innan han hade fällt ner ögonlocken tror jag. Hoppas att han får sova lite bättre i natt och inte hosta så mycket, min stora prins.

Inga kommentarer: