måndag 21 februari 2011

Här är Rasmus

Hittade denna fina bild bland webbisarna på Jönköpings Läns sjukhus så den "snodde" jag.

Detta är senaste tillskottet i släkten, Rasmus, som blir barnens kusin. Han kom till världen den 6:e februari. I lördags var det dax att ge oss ut på utflykt för att hälsa på Rasmus och hans familj. Dom bor ju i Eksjö så det tar ju en liten stund. Resan gick jättebra, inget gnäll från trollen, tackar nog dvd´n för det. I fredags när jag vaknat efter jobbet åkte Noah och jag in till Modehuset för att shoppa presenter till guldklimpen. Kunde ha köpt hur mycket som helst, men det är ju roligare om han får fler presenter framöver. Så när vi kom hem skulle vi slå in presenterna och jag tar fram en rulle med randigt fint papper, men nej nej nej..... det skulle ju vara bilar på. Åh så fel av mig, så en randig och en med bilar fick det bli.
Man glömmer så fort att våra troll har varit så små, tiden går så fort men ändå inte. Han var så bedårande söt och luktade såååå mycket bebis han bara kunde. Theo tyckte att han var lite mystisk, så han gick fram till honom och sa Buuuu och gick därifrån. Noah däremot tyckte att han var väldigt fin, som han själv uttryckte det.
Vi hade en mysig eftermiddag med familjen Werner/Hessel hoppas att vi ses snart igen. Än en gång massor med grattis till er alla tre. Ta hand om er.

1 kommentar:

Cissi sa...

Vilken sötnos :-)
Konstigt nog har jag redan glömt hurliten Caspian var för bara 3 veckor sen när han föddes. Jag menar, hur kort minne har man egentligen?!
Kram