måndag 12 september 2011

Ny vecka

Ny vecka är här. En vecka som kommer bli intensiv, utmanande och lång. Idag klockan 13 är det dax. Då ska jag kliva in på min nya arbetsplats : ) tillsammans med mina nya medarbetare. En annorlunda känsla måste jag säga, en spännande känsla. Sen väntar två dagars ledighet innan allvaret kör igång. Torsdag och fredag kommer innebära att mitt "datasystem i knoppen" ska formateras om. Mycket information ska in på kort tid. Två långa dagar, vet ju att jag kommer vara skit slut när kvällen kommer. Då ska man glatt hem, hämta barnen, laga mat, bada barn, natta barn, bearbeta alla nya intryck man har fått och så stupa i säng på kvällen. För att nästa morgon göra samma sak. Och på fredag ska det packas oxå. Barnen sak till mormor och morfar över helgen, Björnen och jag åker till Göteborg. Ska gå på Winnerbäcks konsert på lördagen. Äntligen. Det blir en fin belöning efter en hetsig vecka.

Inga kommentarer: