söndag 11 september 2011

Sista natten med gänget!


Inatt jobbade jag min sista natt för ett tag framöver. Har blivit tillfrågad om en projektanställning 92 % dagtid som "Administrativ schemakoordinator". Som senare kan bli en fast tjänst. Detta nappade jag på och i fredags eftermiddag fick jag telefonsamtalet. Den är din Therese. Så på torsdag och fredag kommande vecka är det intensivutbildning och nästa måndag kör vi igång. Detta är ett projekt som jag tror på. Ska bli riktigt roligt att vara med och köra igång något nytt. Så nu har jag tjänstledigt från min nattjänst tills vidare. Det var med blandade känslor som jag gick hem i morse. Trivs så förbaskat med mitt nuvarande jobb. Med mina arbetsuppgifter och mina arbetskamrater. Kommer att sakna er massor. Min förhoppning är att jag kommer få ha kvar schemaansvaret för er tillsammans med Anna. Annars kommer vi ju att ses i huset i alla fall. Men nu väntar nya arbetsuppgifter, nya utmaningar.

Inga kommentarer: