tisdag 13 september 2011

Snabba ryck!


Som ni tidigare vet så tackade jag i fredags eftermiddag ja till ett nytt jobb. Jag jobbade min sista natt lördag till söndag (gick hem från mindre glada arbetskamrater). Igår var det så dax att gå på ett av många kommande möten. Där fick jag lite mer klarhet i min nya vardag. Jag ringde till rektorn för nattdagiset, så den platsen ligger vilande tills vidare. Upplös vanliga dagis att vi kommer behöva mer dagistid. Hundvakt ordnat. Ja det var många samtal hit och dit. Men det känns bra. Riktigt jävla bra. Fick "rummet" jag ville ha, så tills på måndag ska det komma skrivbord, stol, dator, telefon och massa andra prylar. Oj, oj ,oj. Ibland tänkar jag att är detta verkligen sant? Händer detta verkligen mig? Och jaaaaaa, precis så är det. Detta händer faktiskt mig och jag är så jäkla glad över detta. Min nya fina titel är då "Administrativ Schemakoordinator". Men vem fasen kan svara det i telefonen? Då har man ju vrickat tungan av sig flera gånger. Övning ger färdighet sägs det ju. Men jag tror jag ska ta diskussionen om att få vara "Schema-samordnare" istället.

Inga kommentarer: