måndag 18 april 2011

Vårtecken

Solen skiner och man blir glad. Det är varmt och skönt. Vi hittar det ena vårtecknet efter det andra. Men de två säkraste för mig måste dock ändå vara:

Helgen som gick fick för min del mestadels tillbringas på jobbet och sen hemma i sängen. Familjen har njutit av det vackra vädret och varit på nya äventyr. I lördags kväll fick vi supergod mat hemma hos Familjen Melin/Karlsson. Tusen tack, jag var mätt och belåten innan jag begav mig till jobbet. Söndagen åkte Björn och jobbade och vi hämtade hem mamma och pappa på flygplatsen. Efter en liten semestertripp till Berlin. Hoppas att solen fortsätter lysa nu när man får vara ledig ett par dagar. Den kan gärna stanna över påsken oxå.

1 kommentar:

Robban sa...

Nu får du skärpa dig.
Du smutsar ner bloggen med massa fula fbk grejer och inte ett ord om att RIK spöade skiten ur Läckeby :)