fredag 28 december 2012

Fruktansvärd träningsvärk

Idag efter jobbet hade jag bestämt tid med Ulrica som är PT på Malkars. Träningsprogrammet skulle göras och så skulle vi prata lite om mina mål och så där. Helt underbar människa som kommer att peppa och stötta mig till 100% för att jag ska nå mina mål. Känns riktigt bra, jag är taggad nu. Dagens träningspass satte sina spår. Jag har nu träningsvärken från helvetet i mina ben. Shit, hon visste verkligen vad hon gjorde. Tur det är fredag imorgon, jag kommer inte kunna röra mig. Så jag ska nog sitta på min stol på jobbet hela dagen och ska jag förflytta mig någonstans, är det nog tur det finns hjul på stolen. Nu ska jag ta mina onda ben och krypa till sängs. Förhoppningsvis få sova ett par timmar. Sen är det nya tag, har hört att man ska träna bort träningsvärken ; )

Inga kommentarer: