torsdag 21 oktober 2010

Förkylning from Hell

Min hals är inte på topp. Har känt mig sliten, trött, ont i kroppen ett par dagar. Men sen blev det bättre och jag tänkte att gutt jag klarade mig. Men det skulle jag aldrig ha tänkt. Nu har förkylningen from hell kommit och invaderat min hals. Den är tjock, hes, hostig och slemmig. Komponerat med täppt näsa och huvudvärk.
Noah var inte sen när han kom hem från dagis idag. Jag hade precis gått upp efter en natt på jobbet när dom stövlar in genom dörren. - Haha mamma, va roligt du låter. Det är ju bra för då kan du inte skälla på oss. Och som vanligt har han rätt. Jag kan verkligen varken ropa eller skälla. Jag försöker säga en mening, men det är "dålig mottagning" så vissa ord försvinner. Fan jag orkar inte med att vara sjuk. Kan inte ens svara i telefonen för dom hör inte vad jag säger, jag bara väser.
Näpp nu ska jag försöka sova lite, om hostmedicinen gör sitt en stund. I morgon får det nog bli ett besök till farbror doktorn, för det här funkar inte.

Puss och kram skumbanan!

Inga kommentarer: