onsdag 10 november 2010

Mammahjärtat gråter

Mitt mammahjärta gråter. Egentligen för en riktig skitsak. Hur som, idag har Noah varit hos frisören och klippt av allt sitt långa blonda hår. Han blev jättefin och är supernöjd själv. Förmodligen mest för att han fick illgrön färg i håret. Med tanke på att han tidigare, så fort vi pratat om att klippa honom, vilt börjat protestera att ni rör inte mitt hår. Sen gör han en helomvändning till att jag vill se ut som morfar i håret (typ ha 5 mm på huvudet). Så det fick bli en kompromiss. Men han är så fin mitt stora hjärta. Han blev så mycket större i sin nya frisyr och hans mamma fick ångest över att han snart redan hunnit bli 4 år. Han har ju kommit till insikt med att om det inte känns bra så kommer ju håret att växa ut igen, klok lite buse är han. Har inte hunnit lägga över bilderna än, för jag tog givetvis kort på honom innan och efter, men ni kan få hålla tillgodo med ett annat på hans ljusa hårsvall.

1 kommentar:

Cissi sa...

Snackas om att inlägget är mitt i prick på det jag känner! Vi pratade igår senast om att Colin måste klippas, och det tar emot lite..
När ni varit starka nog ska nog jag oxå klara det :-)
Kramar