tisdag 2 november 2010

Livet rullar på

Vet inte var tiden tar vägen. Men den försvinner i alla fall. Tänker att man ska hinna så mycket på sina lediga dagar, man icke. Dom bara svischar förbi. Om en månad är det äntligen advent. Åh, vad jag längtar. Bästa högtiden :) lika kul varje år. När den är slut tänker jag varje år, "nu är det ett helt år kvar till nästa gång" och så vips så är det jul igen.

Sista tiden har vi hunnit med en rad födelsedagar, allt från 1 till 56 år. Kul med kalas och träffa nära och kära, och så dom man inte tycker om ;)

Vi har frisknat till, eller jag kanske jag ska säga. Fast Björn har varit lite förkyld och då var han ju givetvis mycket sjukare än jag. Och visst vad är en förkylning mot att föda barn. Ni vinner grabbar, det är synd om er när ni är sjuka. Har mycket möten och grejs på jobbet nu, tycker hela november redan är fullbokad, nä nu överdrev jag. Men lite mycket blir det ibland.

Fasen vilket flummigt inlägg det blev, men jag tvingar ingen att läsa, det är självvalt.
Puss och kram skumbanan!

Inga kommentarer: