tisdag 14 december 2010

Julbord

Igår kväll var jag och åt julbord med mina arbetskamrater på Källaren Kronan i Kalmar. Helt underbart. Vilken god mat. Vi åt och åt och åt. Mumsigt värre. Kan varmt rekommendera er att gå dit, ni blir inte besvikna. Något annat som var mer än underbart var att få sitta ner i lugn och ro och bara få vara Therese. Inga barn att hålla ordning på. Att få äta själv (det händer ju inte för ofta att dom inte är med). Småprinsarna var hos farmor och Krister. Där var det full uppmärksamhet på dom så självklart var dom mer än nöjda när jag hämtade dom ett par timmar senare. Dom lyckades hålla sig vakna hela vägen hem, men somnade som stockar. Sov gott till halv tio idag. Härligt.

Tack underbara vänner för trevligt sällskap. Hoppas att ni njöt av maten lika mycket som jag gjorde, men det vet jag ju att ni gjorde. En toppenkväll var det.

Inga kommentarer: