måndag 23 maj 2011

Då det begav sig...

...lovade ju att visa lite fler bilder från USA resan för 6 år sen, en liten memorylane. På dags datum så roade vi oss i San Diego med detta, i gassande solsken.



Vilka enorma djur. En fantastisk upplevelse. Nu var ju Sea World mycket mer än späckhuggare. Men det är späckhuggarna som etsade sig fast i minnet. Ska försöka lägga över lite fler kort, dom ligger ju på gamla datorn så det tar lite tid. Detta kommer alltid vara mitt livs resa. Dom 4 veckorna vi åkte runt i USA kommer jag sent att glömma. Och jag SKA dit igen och se andra sidan av detta enorma land. Vi har en plan, min man och jag. 2017 ska vi dit igen, då ska vi åka Roadtrip nummer två. Varför just 2017? Jo för då tänker vi att barnen är så stora att dom kommer komma ihåg och minnas det. Och så går det åt massor med pengar. Åh det är värt varenda öre.

Inga kommentarer: