söndag 22 maj 2011

Tiden bara rusar iväg

Vet knappt var tiden tar vägen. Den bara försvinner tycker jag. Veckan som gick jobbade jag måndag och tisdag natt. Sov bort onsdagen. Torsdagen tillbringade vi på Lattjo Land. Fredagen var jag på heldagsutbildning på jobbet. Lördag och söndag natt jobbar jag igen. Ja så rolig vecka har jag haft. Och jag vet att nästa redan nu är lika uppbokad. Måndag sover jag. Tisdag är vi lediga och på kvällen är det dagisfest för Noah. Onsdag kväll ska jag iväg med jobbet. Torsdag är det utbildning igen, på kvällen är det dagisfest för Theo. Sen jobbar jag fredag och lördag natt..... Ser fram emot semester, bara sju veckor kvar :) Dessutom känns det som om jag kommer bli förkyld. Vaknade i eftermiddag med en hals som kliade och gjorde ont. Jaja det är bara att se glad ut, finns dom som har det värre.

Inga kommentarer: