söndag 3 juni 2012

Bättre sent än aldrig...

...Det var ett tag sen sist. Men nu ska jag ta mig i kragen och blir bättre på att blogga. Har varit tom på energi och inte haft lust att skriva på ett tag. Varför? Vet inte riktigt. Så nu ska jag försöka sammanfatta vad vi har hittat på den sista månaden. Tiden går så fort. Att jobba heltid tar på orken, det är bara att erkänna. Det är långa dagar för oss alla och när man kommer hem på kvällen är det så mycket annat som ska hinnas med. Det blir inte att man prioriterar att sätta sig med datorn. Jag gillar mitt jobb, är så glad att jag fick denna chansen och att jag tog den. Men samtidigt känns det i mitt samvete att våra barn har långa dagar på dagis. Samtidigt så vet jag ju oxå att mer än halva svenska befolkningen lever så här, så varför skulle inte vi klara det. Så här är vi och nu tar vi nya tag.

Inga kommentarer: