onsdag 23 juni 2010

Jag har vunnit

Brukar tävla på Agnes blogg och med min tur så känns det avlägset att vinna. Men så kom det ett mail: Grattis du har vunnit..... in på Agnes blogg och jodå där står: Vinnare Therese humlanskrypin.blogspot.com Tjohooooo va glad man blir.

Vad vann jag då undrar ni givetvis, jodå jag kommer till det. En valfri t-shirt/body och leggings från www.storasysterochlillebror.se
Och detta valde jag:



Blev inga bra bilder, men dom duger.

Idag kom paketet på posten. Man vill bara slita upp det av nyfikenhet. Jättefina kläder, kan varmt rekommendera ett besök på deras hemsida. Och nu fortsätter vi jakten på priser i agnes tävlingar. Man får mersmak. I morgon ska vi prova och ta kort på lilltrollet så ni får se resultatet.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Vad roligt att paketet kommit! Kläderna har jättebra kvalité, gillar dom skarpt! Ska bli kul att se bilder :)
Kram!

Cissi sa...

Ååååå vann du i den tävlingen! Jag var oxå med :-(
Kan vi ärva kläderna efter er ;-)
Kram & trevlig midsommar!