onsdag 30 juni 2010

Midsommarafton

Midsommarafton med sol och värme. Det är inget man är van vid, men ack så underbart. Vi firade midsommarafton med ett glatt gäng på fiskeodlingen här i Rockneby. Första fisken drog Björn och Noah upp efter typ 5 minuter och där knäckte dom Robban. Sill och potatis, jordgubbstårta, grillat och massa annat gott. Men innan grillningen var jag tyvärr tvungen att ge mig av mot jobbet. Usch va tråkigt det var, och vilket samvete man får mot sin familj. Noah tyckte att det var ju inte kväll än så jag behövde ju inte åka riktigt än. Då bränner det i mammahjärtat. Men men vad gör man, någon måste ju. Så mot nattens jobb, jag och fyra vikarier. Jag säger inte mer. Är tacksam för att jag fick fira lite med min familj och mina underbara vänner. Tusen tack för en underbar dag. Förhoppningsvis en kommande tradition. Vi ses nästa år. Här kommer lite bilder från dagen.

















1 kommentar:

Agnes sa...

Härliga midsommarbilder :)
Kram