tisdag 29 juni 2010

Tantorna på jobbet

Idag har jag haft en härlig dag med mina "tantor på jobbet". Dessa är mina arbetskamrater och det är Noah som står för uttrycket tantorna på jobbet. Vi tog oss hem till Lisbeth där hon bjöd på god mat och dryck. Sen gratulerade vi Pia som fyllde 50 för drygt en vecka sedan. Och dessutom pratade vi en massa strunt där vi satt och njöt i solen. Här kommer en bildkavalkad. Tack för en underbar dag.

Helene & Hanna. Helene tyckte att "trädet" gjorde sig bättre på bild än hon, så hon gömde sig.

Vi smaskade i oss en enastående god måltid bestående av Falsk fläskfilé med färskpotatis och sallad. Mumma var det.

Hanna & Emma

Colin på rymmen

Cissi vilar efter maten, kram på dig gumman för jag vet ju att du läser detta. Looove you. Det kommer säkert nåt fint kort på mig i din blogg.

Vi gratulerar Pia i efterskott på hennes 50-årsdag

Stort Grattis från tantorna på jobbet

Sen kom efterrätten. Den satt som en smäck :)

Colin smaskar på jordgubbar. Dagens charmtroll.

Lisbeth & Helene

Colin får efterrätt av Pia

Efter mycket sol, drar sig Pia till skuggan

Dagens lektant och Colin på nya äventyr

Inga kommentarer: