söndag 6 juni 2010

Solsken och sömn

Denna helgen är min jobbarhelg. Vill verkligen inte gå hemifrån i detta underbara sommarväder. Vilken kväll, men men, det var bara att ge sig iväg 20.30 i fredagskväll. Kändes som varenda grill i grannskapet hade använts och jag kände bara att det var skottpengar på ägarna :) nä skojar bara. Väl på jobbet så svischade timmarna förbi, klockan blev 07.15, hem till sängen för att nana. Åh så skööönt, men så surt med sol och värme. Sov kanon, till 16.10, underbart. Dax att masa sig upp ut sängen gosa med mina små troll. Saknar dom när man är på jobbet och sen ska sova bort hela dagen. Dom hade inte saknat sin mamma i alla fall. Full rulle hade det varit med besök i Emmaboda hos farfar & Gittan. Trollungarna badades och sen gonattgos och nana för dom. Sen var det dax att gå till jobbet igen, med samma underbara sommarväder. I morgon går jag av och är ledig till torsdag natt, guttans så skönt. Men tyvärr säger dom att det ska blir regn på måndag, det är pissigt när man jobbat hela helgen. Ha det gott och njut i solen ni som får, jag missunnar ingen solsken och värme efter denna vinter och vår!

Inga kommentarer: