måndag 28 mars 2011

Vårfräscht

Ska se om jag kan piffa till denna sida lite. Har inte hunnit så långt ännu, men ni får ha tålamod.

Idag har jag varit på kurs hela dagen 08-16.00. Är inte van att sitta stilla så länge framför en dataskärm med huvudet på skaft hela tiden. Detta är en kurs i att lägga schema. Inte helt enkelt att göra alla till lags kanske, men vi får se vad det blir. Imorgon är det dax för del två av kursen. Så ännu en heldag blir det. Sen går jag på och jobbar onsdag och torsdag natt, så just nu är veckan fortfarande väldigt lång. Men efter i morgon så är det halvtid : )

Idag har övriga familjen varit lediga, skönt för resten av veckan blir väldigt mycket dagis. Lider lite men jag vet ju att dom trivs där. Men vi är ju vana att vara lediga två dagar varje vecka. Vet att vi kommer överleva allihopa. Björn åkte och jobbade ikväll så honom ser jag inte förrän imorgon kväll igen.

För övrigt mår vi bra, solen skiner och våren är på väg. Sommartiden har kommit till oss och snart är det april. Vart tar tiden vägen? Känns som om man bara skulle vilja stanna upp ett tag och bara låta tiden stå still. Men det funkar inte så va? Nää, jag trodde väl det. Önsketänkande.

Inga kommentarer: