måndag 7 januari 2013

Testar Noah's födelsedagspresent

I lördags tjuvstartade vi firandet av Noah och Björn's födelsedagar, eftersom vi är ganska många så har vi fått dela upp det på två kalas. Och då vi nu är tillbaka i vardagen så tyckte vi att det var ett alternativ att faktiskt fira honom på morgonen. Det blev lite mer mysigt på detta viset. Givetvis kommer han att få lite firande på torsdag morgon oxå, men då ska vi ju iväg till jobb och dagis på morgonen. Så det blir lite stressigt.

Hur som helst nu har jag "lånat" hans största ögonsten. Får ju passa på när han sover. Högst upp på hans önskelista stod en iPad. Och nu sitter jag här med "paddan" i knät. Jag är den i vår familj som varit mest emot att skaffa en iPad, precis som jag till att bli med iPhone. Och än en gång erkänner jag att jag hade fel.



Inga kommentarer: