tisdag 4 januari 2011

Biobeök

Ikväll har mannen och jag varit på bio. Det var evigheter sen sist. Innan vi fick barn var vi flitiga biobesökare, allt som oftast var vi på bio. Hade man inget att göra en kväll så gick vi på bio, ett väldigt mysigt nöje som jag ibland kan sakna. Nu känner man mest ÅÅhhh va skönt att få sitta ner i 2 timmar och bara njuta.

Så i julklapp fick vi två biobiljetter, då även barnvakt ingick. Kanon. Vi var väldigt överens om vad vi skulle se. Så vad blev det??? Jo, detta:


Jag hade väldigt höga förväntningar på denna. Och den har ju inte direkt rosats i varken tidningarnas eller tv´s recensioner. Men enligt mitt tycke och smak var den så bra. Precis vad jag ville ha, problemet är nu att jag vill ha mer. Mer Änglagård, en fortsättning. Har man sett Änglagård I och II så måste man se denna oxå. Om inte så bara för att få veta vad som hände sen. Så gott folk, gå nu på bio och njut en stund.

Till sist så vill jag säga, TACK till barnens Farmor och Krister. För både biobiljetter och för barnvakt. Detta gör att man som småbarnsförälder laddar sina batterier och får lite ny energi.


Inga kommentarer: