söndag 23 januari 2011

Känner mig sliten...

...och trött. Trots att jag sovit kanon efter helgens jobb. Igår sov jag till 16.15 som en stock, laddade om och jobbade en natt till, sovit bra idag oxå. Så nu har jag slagit mig ner i soffan med min vän Mac (datorn) i knät. Småtrollen sover och Björn har åkt till jobbet. Vi har haft en sån där social helg då vi går om varandra hela tiden. Idag sågs vi typ 2 timmar och sen åkte han och jobbade, kommer hem i morgon kväll.

Denna veckan som kommer är min sista "glidarvecka". Sen börjar allvaret. Har ju reducerat ner min nattjänst och bara jobbat halva, men från och med 1 februari så är vardagen ifatt oss. Åh jag har lite ångest kan jag erkänna men det kommer gå bra, bara man kommer igång. Hittar lite rutiner på vardagen så allt klaffar. Tackar för att man jobbar natt, skulle aldrig fixa och jobba dag tror jag. Beundrar dom som reder ut det, tidiga mornar med dagislämningar och allt vad mornar innebär. Nä jag trivs med mitt nattjobb och all den "lediga tid" man har. Och med Björns arbetstider så har vi väldigt mycket ledig tid tillsammans. Kvalitetstid.

Fan va tråkigt detta inlägg blev. Får nog ta lite kaffe och ta mig kragen. Återkommer med nåt roligare sen. Puss o kram skumbanan.

Inga kommentarer: