torsdag 13 januari 2011

Kvällens nöje

Ikväll har jag roat mig med att gå på personalmöte på jobbet. Inte roligaste tiden att gå vid 19.30 om man inte ska jobba efter. Det förstör hela kvällen. Men men nu är det gjort. Idag var det faktiskt ett riktigt trevligt möte, mycket givande. Innan jag gav mig iväg så lagade jag och barnen mat. Noah önskade pytt i panna. Sen var det två små smutsiga trollungar som skulle badas. Översvämning i badrummet som vanligt. Konstigt att det ska vara så svårt att hålla vattnet i badkaret. Theo har börjat få kläm på att man kan kissa på pottan eller på toan. Stora framsteg. Ser fram emot att slippa dessa blöjor. Han börjar bli stor vår lille kille. Mormor och morfar kom för att passa trollen medans jag var iväg. För Björn jobbar. Och i vanlig ordning hade det varit full rulle. Theo hade somnat när jag kom hem och Noah var inte vaken många minuter efter att mormor o morfar åkt hem. Tack snälla för all hjälp vi får! Säger som Noah, We lööööve you.

Inga kommentarer: