torsdag 20 januari 2011

Noah´s 4-årsdag

Dagen började med sång för vårat födelsedagsbarn, paketer och fika på sängen. Och jag tror faktiskt inte att han var vaken innan vi sjöng, sen var han garanterat vaken när Theo vrålat HURRA femtiotolv gånger i örat på honom. Tänk att han redan hunnit bli 4 år.
Vi tjuvstartade lite och firade honom idag då Björn inte är hemma på måndag då hans "riktiga" födelsedag är. Och sen stundade ju hela helgen full med kalas. Självklart så firade jag och Theo honom på måndagen oxå.

På fredagskvällen vankades det första kalaset för Noah och vi passade på att även fira Björn som fyller år två dagar efter Noah. Det plingade på dörren och Noah var helt salig och oj vad många presenter han fick (och Björn oxå). Vi käkade god mat, pratade, lekte med nya presenter, stoj och stim, och så kom då tårtan. Denna tårta som jag svurit på denna dag. Men ack vad god den blev. Vilken tur att jag inte gav upp, efter att ha misslyckats med dom första två bottnarna. För sen gick det som en dans, alla var nöjda och glada. Det var en trött 4-åring som gick till sängs denna kväll och drömde om sina nya fina saker. Och vi andra laddar om för nytt kalas i morgon.

Här kommer lite bilder från kvällen

Så var det lördag och vi laddade om för nytt kalas. Idag började Theo tycka att nu vill jag oxå ha paketer. Massa bus blev det och även idag var det trötta pojkar som somnade bums. Ännu fler fina presenter fick vår stora kille.

TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FINA PRESENTER SOM NOAH OCH BJÖRN FICK!

Inga kommentarer: